Weekend

Datum:
10/05/2024 - 20:00 tot 12/05/2024 - 10:00

Beste Jonggivers

Wij gaan dit jaar op weekend van 10 tot 12 mei. Dit is een andere datum dan die in het begin van het jaar gecommuniceerd wordt, onze excuses hiervoor.

Concrete informatie

• Start: vrijdag 10 mei om 20.00u
  • Einde: zondag 12 mei om 10.00u
  • Locatie: Chirojongens Kasterlee, Boekweitbaan 10, 2460 Kasterlee
  • Prijs: € 15
  • Inschrijving

Wat kan je verwachten?

Vrijdagavond installeren we ons, hierna spelen we nog een avondspel.
Na het ontbijt zaterdag spelen we in de voormiddag een klein spel, vervolgens komt de lunch en hierna een langer namiddagspel. Na het avondeten volgt nog een gezellige avond.
Zondag, na het ontbijt, pakken we samen onze spullen in om daarna om 10 uur terug huiswaarts te keren.

Wat moet je meenemen?

• Veldbed/matje/matras
  • Slaapzak
  • Hoofdkussen
  • Pyjama
  • Toiletgerief
  • Kledij voor een weekend
    • Warme kledij voor het avondspel
  • Zaklamp
  • Eventuele medicatie (Laat dit bij aankomst aan de leiding weten, dan kunnen we een oogje in het zeil houden)
  • GSM, tablet, andere elektronica laten we thuis

Prijs

Voor het weekend vragen we een bijdrage van € 15 om o.a. de huur van het lokaal en het eten te dekken. Gelieve dit na de inschrijving van uw kind over te schrijven naar BE60 0014 3794 4770 met vermelding ‘weekend jonggivers + naam van uw kind’.

Voor gezinnen die het financieel moeilijker hebben bestaat er Scouting op maat: je betaalt dan maar €10 voor het weekend. Als je hiervan gebruik wil maken mag je een mailtje sturen naar grl@scoutsengidsenretie.be en dan wordt alles voor jou geregeld.

Inschrijven

Schrijf je kind in via deze link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe68m7mMFQA6zaIRfFIjtavgKmJJtbL8MMiLJZRTe-Z75953w/viewform?usp=sf_link

Gelieve je kind in te schrijven voor 1 mei, dan kunnen wij hiermee rekening houden voor de aankopen van het eten.

Vragen en opmerkingen

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Twijfel dan niet om ons te contacteren op jonggivers@scoutsengidsenretie.be of spreek ons zondag aan voor of na de activiteit.

Stevige linker

De Jonggiverleiding