Wandeling voor Kom op tegen Kanker

Datum:
02/03/2019 - 14:00 tot 17:00

Klik "lees meer" om de volledig tekst te bekijken!

In aanloop van de 100km run voor Kom op tegen Kanker organiseert onze voormalige groepsleider Marnick een inzamelingswandeling. Alle leiding is uitgenodigd op dit fantastisch initiatief, spijtig genoeg valt dit net in het midden van ons "fuif- en quizweekend". Om Marnick toch bij te kunnen staan bij zijn inzamelactie hebben we besloten onze eigen wandeling te organiseren.

De leden kunnen ZATERDAG 2 maart tussen 14u en 17u meewandelen. Hiervoor vragen we een vrije gift of sponsoring via een sponsorkaart. Meer over de sponsorkaart vind je hier onder.

De ouders nodigen we graag uit vanaf 16u om iets te komen drinken.

ALLE opbrengst gaat volledig, via Marnick, naar Kom op tegen Kanker!

Let op: zondag 3 maart is het geen Scouts!

De sponsorkaart:

De sponsorkaart werkt als volgt: je print de kaart hieronder af en gaat er mee langs bij je mama, papa, moeke, voke, bomma, bompa of zelfs je buren. Zij kunnen op deze kaart vakjes aanduiden ter waarde van €1. Ze mogen zelfs hun naam hier in schrijven om het wat persoonlijker te maken, maakt allemaal niet uit! Per aangeduidt vakje betalen ze €1. Je kaart en het geld breng je gewoon zaterdag 2 maart mee naar JK2470!

Klik hier voor de kaart!