AANVANG SCOUTSJAAR 20-21

Klik "lees meer" om de volledig tekst te bekijken!

Zondag 6 september vliegen we er in. Het zal dit jaar iets anders verlopen dan andere jaren aangezien we heel wat maatregelen dienen te volgen. Daarom hebben we er voor gekozen om dit jaar zowel het inschrijven van nieuwe leden als het herschrijven online te laten doorgaan. 


Concreet wilt dat zeggen dat jonggivers en givers van 13u30 tot 16u30 activiteit zullen hebben, voor kapoenen en welpen zal dit van 14u tot 17u zijn. Daardoor kunnen we van begin tot einde alles in bubbels van max 50 laten verlopen. 
Heb je vragen, wil je hulp bij het online inschrijven, wil je 2dehandskledij kopen? Dan gaat dit allemaal! Er zal een standje zijn waar je een voor een bij een paar van je takleiding terecht kunt om vragen te stellen, er zal ook een standje zijn waar 2 computerkenners jullie met plezier helpen bij het online (her)inschrijven en de stamouders zullen aanwezig zijn voor de verkoop van 2dehandskleding. Dit jaar zullen er geen nieuwe kleren bij ons verkocht worden, deze dien je zelf te bestellen bij de hopper.

We willen vragen dat ouders een mondmasker dragen en de nodige afstand houden, niet onnodig blijven plakken etc. Wij zullen alle leden die aanwezig zijn registreren. De jaarboekjes zullen aan de oprit klaarliggen, lees deze zeker goed door want hier staat belangrijke informatie in vermeld. Voor verdere updates verwijzen we graag naar de site onder het tabblad ‘corona’, daar zul je alle nodige informatie vinden. Iedereen is vrijblijvend welkom om eens te komen proberen! Place to be: Hodonk 11. Wanneer je thuis nog scoutskledij hebt liggen waar je vanaf wil, mag je steeds contact opnemen met 2dehandskleding@scoutsretie.be . We zullen graag deze spullen van jullie overnemen/overkopen voor onze tweedehandskledijverkoop. Wij kijken er enorm naar uit om jullie terug te zien! Stevige linker, Een enthousiast leidingsteam

BOEKJE