Geen Scouts - Scouting ter plaatse rust tot 31 maart!

Datum:
12/03/2020 (All day) tot 31/03/2020 (All day)

Een duidelijke boodschap in verband met de corona-epidemie & scouting: er wordt gevraagd om alle activiteiten van scouts en Gidsen Vlaanderen on hold te zetten, alvast tot en met 31 maart. Dit werd overeengekomen met alle nationale koepelorganisaties voor het jeugdwerk in Vlaanderen in nauw overleg met Vlaams minister Dalle voor Jeugd. We namen hierbij de volgende zaken in overweging: het belang van kinderen en jongeren, het vergemakkelijken van deze moeilijke beslissing voor jongeren, vrijwilligers en organisaties, de kernwaarde van het jeugdwerk om goed zorg te dragen voor elkaar en onze competentie om flexibel en wendbaar te zijn als jeugdwerk. Deze nadrukkelijke vraag geldt voorlopig tot en met dinsdag 31 maart. De situatie wordt voortdurend gemonitord.